Ігрова діяльність в освітньому процесі

Ігрова діяльність в освітньому процесі

Зіткнулися з ситуацією, коли дитина соромиться розмовляти і не хоче вчитися правильній вимові звуків. Випробовуємо різні підходи. Ось один з них :

шукаємо мотивацію, щоб подолати мовленнєвий негативізм. Добре , що на дворі осінь і в нас є вдосталь овочів і фруктів . Ми готуємо з ними різні страви і пригощаємось. Тим часом , дитина входить в ігрову діяльність і сміливо промовляє ті звуки, якими володіє. Це тільки перша сходинка і нам на ній ще потрібно закріпитись .

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *